نوشته شده توسط : حسین احمدی

تقویم رومیزی معمولاً از 12 برگ تشکیل شده است. علاوه بر 12 برگ ، 1 برگ اول به عنوان پشتوانه یا به عبارتی به عنوان جلد به این صفحات اضافه می شود. این بدان معنی است که هر ماه روی یک ورق کاغذ چاپ می شود و در پشت این صفحه تصاویر تبلیغاتی یا تصاویر زیبایی که توسط سازنده انتخاب شده است چاپ می شود. مراحل تولید تقویم رومیزی به این صورت است که پس از سفارش مشتری به چاپخانه مورد نظر ، روند طراحی صفحات آن آغاز می شود و پس از اتمام طرح ، سفارش چاپ و تحویل مشتری می شود. اما اگر به دنبال تأثیر شگفت انگیزی بر روی مشتریان خود هستید ، باید هزینه بیشتری برای تقویم رومیزی خود بپردازید و این سفارش تقویم رومیزی با چاپ خاص است.

چاپ بسیار عالی با انواع پایه ها ، که برای طراحی آنها و همچنین طراحی منحصر به فرد توانسته مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. در واقع ، باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا وقتی روی میز قرار گرفت ، آنقدر کوچک نباشد که استفاده از آن آسان نباشد ، یا آنقدر بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند و باعث ایجاد ناراحتی شود. استفاده از طرح های خاص ، مدرن و کلاسیک که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند ، جذابیت بی نظیری را به همراه خواهد داشت. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. برای چاپ تقویم های معمول می توانید از تذهیب کاری یا چاپ روی صفحه استفاده کنید. بسیاری از مشتریان می خواهند قبل از استفاده از محصول یا خدمات ، با تجربه سازمان یا شرکت شما آشنا شوند ، بنابراین شما می توانید تقویم رومیزی خود را چاپ کرده و نام و نام تجاری شرکت خود را وارد کنید. در دست مشتری است.

و این امر سازماندهی برنامه ها و صرفه جویی در وقت را برای ما آسان می کند. اگر می خواهید برای مخاطبان جذاب و حرفه ای به نظر برسید ، تقویم رومیزی را فراموش نکنید. علاوه بر دفتر چاپ برای سازمان ، دفتر و حتماً تقویم رومیزی را برای سفارش ، زمان بندی و البته تبلیغات طراحی و چاپ کنید ، مهم نیست که در چه شغلی مشغول هستید. تقویم رومیزی یکی از پرکاربردترین ، سازنده ترین و مقرون به صرفه ترین هدایای تبلیغاتی است که همه ارگان ها و سازمان ها به آن نیاز دارند. یا برای پایه ، مقوا ضخیم را با مقداری پارچه ترکیب کنید ، که تعداد کمی از مردم این کار را انجام می دهند زیرا هزینه بیشتری دارد ، که مقرون به صرفه نیست.

توجه داشته باشید که اندازه های اصلی تقویم رومیزی ممکن است متفاوت باشد. تصمیم با شماست. البته فراموش نکنید که بگویید این شکل از محصول برای کسانی مناسب است که بودجه تبلیغاتی زیادی ندارند و نوع تبلیغات نیز هدف آنها نیست زیرا با هر محصول قدرت خرید مشتری باید در نظر گرفته شود. . تیم گرافیک با استفاده از تیم تخصصی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت چاپ آماده دریافت سفارشات شما برای تقویم رومیزی ، مشتریان عزیز می باشد. برای چاپ عکس و متن خاص مربوط به خدمات یا محصولات خود در هر صفحه. بهترین هدیه سال نو برای کارمندان شما که علاوه بر زیبایی و استفاده زیاد با چاپ آرم و استفاده از رنگ سازمانی شما در مارک تجاری و بازاریابی محصول یا سازمان شما ابزاری بسیار م effectiveثر و کارآمد است.

علاوه بر این ، در پایین جعبه یک مستطیل سبز برای نوشتن در موارد مختلف وجود دارد. در این محصول ، مضامین مشترک در تمام صفحات تقویم رومیزی چاپ شده و تبلیغات شما با رنگ طلایی فقط در پایه مقوا در پایین تقویم چاپ می شود. لازم به ذکر است که امکان سفارش 1400 تقویم رومیزی بر اساس برنامه های خاص و کلی از این دستگاه وجود دارد. انتخاب نامحدود: به تعداد مورد نیاز در فروشگاه های آنلاین وجود دارد. لازم به ذکر است که حداقل سفارش این محصول لوکس 500 قطعه است. در تقویم های ویژه ، هرچه تیراژ بیشتر باشد ، قیمت هر شماره کمتر است.

اگر بیش از 500 مشتری وجود دارد ، آنها می توانند از تقویم خود بازدید کنند. افزودن برگه ها و برگه ها به تقویم رومیزی: ما می توانیم تعداد صفحات را به صفحه تقویم رومیزی با طرح و ترتیب 1400 چاپ تقویم رومیزی اضافه کنیم یا همه صفحات را به جلو و عقب چاپ کنیم. مزیت چاپ و خرید تقویم رومیزی 1400 و سفارش تقویم رومیزی 99 برای سازمان ها و شرکت ها این است که با چاپ تبلیغات خود در تقویم رومیزی 1400 می توانید مدام در ذهن مخاطب باشید. 1400 صفحه چاپ تقویم در این پایه قرار گرفته است. تقویم های اختصاصی معمولاً با مشخصات محصول و نام تجاری مشتری در هر صفحه تقویم قرار می گیرند. این کار براساس استفاده از تقویم رومیزی است که با چاپ مارک و آرم روی آن به مدت یک سال به مشتری نمایش داده می شود.

وقتی به مشتریان خود مانند یک تقویم یک هدیه تبلیغاتی می دهید ، حس خوبی از نام تجاری خود را به مشتری تزریق می کنید و این مخاطب به مشتری وفادار مجموعه شما تبدیل می شود. ما پیشنهادهایی برای شما داریم در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا سفارش تقویم یکسان است برای تجارت شما مهم است و ما مزایای آن را بررسی خواهیم کرد. مجموعه رسید آماده انجام سفارشات شما در زمینه طراحی و چاپ تقویم است. شما می توانید هر آنچه را که از یک محصول منحصر به فرد انتظار دارید در زمینه چاپ و ارائه این محصول با ما تجربه کنید و در عین حال از قیمت مناسب انواع سررسید نیز بهره مند شوید. این مدل از تقویم رومیزی به دلیل فضایی که تقویم یادداشت ها را در اختیار کاربر قرار می دهد ، مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین احمدی

مسئله قیمت در تقویم رومیزی چندان بحث برانگیز نیست و مدلهای ارزان قیمت وجود دارد که توجه شما را به خود جلب می کند. پایه مقوایی معمولاً برای کار ارزان مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر مقاومت دوام خوبی ندارد و با گذشت زمان به دلیل وزن ورق های تقویم به سمت داخل خم می شود. این محصول استاتیک جدول خوبی ندارد ، اما با سرعت کار بالا چاپ می کند. وقتی به مشتریان خود مانند یک تقویم یک هدیه تبلیغاتی می دهید ، حس خوبی از نام تجاری خود را به مشتری تزریق می کنید و این مخاطب به مشتری وفادار مجموعه شما تبدیل می شود.

خرید تقویم بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی دیجیتالا به هر کسی امکان می دهد تا در هر زمان به هزاران طرح تقویم دسترسی پیدا کرده و سفارش خود را به صورت غیر حضوری تکمیل کند. برای تنظیم متن در پایین تقویم ، می توانید از لایه هوشمند "Mokap Frader" مشابه لایه قبلی استفاده کنید و متن یا عکس را به آن اضافه کنید و ذخیره کنید. تیم گرافیک با استفاده از تیم تخصصی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در صنعت چاپ آماده دریافت سفارشات شما برای تقویم رومیزی ، مشتریان عزیز می باشد. مطمئناً ، وقتی به دنبال مرکز چاپ تقویم هستید ، به دنبال یک تقویم نیستید.

این کار براساس استفاده از تقویم رومیزی است که با چاپ مارک و آرم روی آن به مدت یک سال به مشتری نمایش داده می شود. تقویم های اختصاصی معمولاً با مشخصات محصول و نام تجاری مشتری در هر صفحه تقویم قرار می گیرند. این یک قیمت یکبار مصرف است که باعث تبلیغ برند شما به مدت یک سال می شود. تقویم های رومیزی ارزان از نظر شکل ظاهری چندین مثال دارند و هر نمونه شکل طراحی خاص خود را دارد. قیمت تقویم رومیزی چوبی با توجه به تعداد ورق ، تعداد دقیقه چاپ لیزر بر اساس تقویم و مدل اصلی مورد استفاده در ساختار آن و اندازه اصلی محصول تعیین می شود.

یکی از مزایای این تقویم رومیزی این است که می توانید حداقل 100 قطعه سفارش دهید. بند کابل این مورد بصورت فنر دوتایی و فنر منفرد به رنگ سفید ارائه شده است. در هر دو چاپ امکان انتخاب رنگ مورد نظر وجود دارد. کارمندان دفتر با برنامه های شلوغ ترجیح می دهند از تقویم های مختلف رومیزی برای نوشتن رویدادها و قرارها انتخاب کنند. تقویم های اداری نوع دیگری از تقویم است. تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. قسمت اصلی تقویم مقوایی Indord 400 گرم است. کاغذ استفاده شده در مجموعه آوای عرشیا از نوع شیشه ای 200 گرمی است که از استحکام مطلوب نیز بهره می برد.

صفحات داخلی مقوا براق 300 گرم است. آیا می توان صفحات داخلی را با سلفون پوشاند؟ نوشتن روی محصولاتی که از پوشش سلفون استفاده کرده اند امکان پذیر نیست. این نوع تقویم رومیزی را می توان برای تعداد کمی از فرم های رایج تهیه کرد. اگر بیش از 500 مشتری وجود دارد ، آنها می توانند از تقویم خود بازدید کنند. با سفارش تقویم رومیزی ، تبلیغات خود را در طول سال به مشتریان نشان دهید. این تقویم دارای 13 صفحه دو صفحه یا 26 صفحه است که به شما امکان می دهد یک تقویم طلای کاملاً اختصاصی چاپ کنید. این محصول در چاپ دیجیتال تولید می شود.

تقویم قمری 13 صفحه ای برای دسک تاپ ها معمولاً طراحی و چاپ می شود. بعد از مرحله چاپ ، نوبت به خدمات پس از چاپ رسیده است که می توان طبق سفارش خدمات UV ، سلفون مات یا براق ، سلفون مات با UV محلی استفاده کرد. به طور کلی ، اگر به دنبال روش عالی برای نمایش عنوان کسب و کار خود هستید ، چاپ تقویم های تبلیغاتی دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. شما می توانید هر آنچه از یک محصول منحصر به فرد انتظار دارید را در زمینه چاپ و ارائه این محصول با ما تجربه کنید و در عین حال از قیمت مناسب انواع سررسید بهره مند شوید. تقویم رومیزی در مدل ها ، سبک ها و اندازه های مختلف چاپ و تولید می شود. مجتمع چاپ روتا با ارائه مدرن ترین تجهیزات چاپ و صحافی آماده ارائه انواع تقویم رومیزی به شما مشتریان عزیز می باشد.

با توجه به اینکه از 99 نوع تقویم رومیزی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود ، بهتر است برای سفارش چاپ به دستگاه های صحافی معتبر که دارای تجهیزات صحافی مدرن هستند مراجعه کنید تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت چاپ شود. راحتی و سهولت تهیه ، تنوع زیاد ، قیمت های متفاوت از ارزان ترین تا گرانترین کالاهای تبلیغاتی ، حمل و توزیع در بین مشتریان جنبه مطلوبی برای این هدیه تبلیغاتی ایجاد کرده است که در کنار هم تقویم رومیزی تبلیغاتی را به گزینه ای ایده آل برای هر نوع و همه شرکت ها. با هر میزان درآمد و توانایی می توانند این هدیه تبلیغاتی را تهیه و توزیع کنند بنابراین ، برنامه ریزی و سفارش تولید این محصول باید به موقع انجام شود تا تقویم و تقویم یا تاریخ سررسید تحویل داده شود. با بهترین کیفیت در زمان مناسب.

سالنامه ها ابزاری مفید هستند و مدیریت برنامه ، برنامه ریزی رویداد و فعالیت و شناسایی موارد خاص برای افراد و شرکت ها در آینده. در گذشته تقویم های رومیزی فقط به سازمان ها ، آژانس ها یا شرکت ها محدود می شد. کاغذ و مقوا را می توان با توجه به خدمات پس از چاپ و انواع پوشش ها تغییر داد. انواع تقویم های نفیس میز چوبی مورد استقبال مدیران شرکت ها و م institutionsسسات مختلف قرار گرفته و روی میز قرار گرفته و ذخیره می شوند. شرکت خود را با جزئیات توصیف کنید و عکس های کسب و کار خود را ارسال کنید. اگر می خواهید هزینه های خود را مدیریت کنید ، می توانید تقویم های عمومی را با چاپ طلا ، به تعداد کمتر ، با قیمت کمتر سفارش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین احمدی

هرچه بیشتر بتوانید روی جنبه هایی که بیشترین ارتباط را با مشتریان دارند متمرکز شوید ، تأثیر تبلیغات برند شما نیز بیشتر خواهد بود. آیا داستان های شما برای مخاطب جذاب است؟ اگر رویدادهای فرهنگی ، ورزشی ، ملی و استفاده از نمادهای خاص کارساز باشد ، خصوصاً اگر سالها متوالی از آنها استفاده کرده اید و به تدریج برند خود را به نوعی مرتبط با آن به مخاطب معرفی کرده اید. اگر کپی رایت اجازه می دهد ، اگرچه استفاده از تصاویر آماده یک گزینه اقتصادی است. اما اگر به نفوذ بزرگ فکر می کنید ، ممکن نیست ایده خوبی باشد که با واگذاری کار به یک تیم طراحی حرفه ای ، یک نقش ویژه و منحصر به فرد برای برند خود ایجاد کنید.

این امر با شناخت نیازهای مخاطبان و البته تطبیق مطالب و طراحی حاصل می شود. البته باید توجه داشت که اگر اندازه های درخواستی غیر متعارف باشد ، استفاده از آنها برای گیرنده مشکل خواهد بود. استفاده از تقویم رومیزی ارزان / تقویم رومیزی پیچیده در خانه ها بسیار رایج است و یکی از مزایای خرید تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده برای کاربر این است که بدون نیاز به تلنگر نگاهی بیندازید تمام روزهای ماه و برنامه ریزی چیزها.

یکی دیگر از مزایای تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده / تقویم رومیزی ارزان برای شرکت اهدا کننده این است که با درج آرم بر روی آن یا داخل صفحات آن می تواند تمرکز مستمر و م effectiveثری باشد. شخصی که از تقویم رومیزی و مشتریان آن استفاده می کند. مورد دیگر مربوط به نوع چاپ روی پایه است که می تواند به صورت حکاکی طلا و نقره یا چاپ روی ابریشم و حکاکی لیزری باشد. برای چند روز آینده یا مرور چند روز گذشته ابزار بسیار مفیدی هستند.

اگر قرعه کشی سفارشی شما به حد مجاز رسید ، می توانید تقویم رومیزی خود را با توجه به زمینه کاری خود سفارشی کرده و آرم ، طرح یا شعار تبلیغاتی ویژه خود را بر روی آن وارد کنید. باید یک ارتباط قوی بین صفحات مختلف کار شما وجود داشته باشد تا بتوانید صفحه بندی نامرئی را با کل فضای طراحی در هر صفحه احساس کنید. روش دیگری که می تواند برای درج آرم شرکت سفارش دهنده تقویم رومیزی استفاده شود ، استفاده از حکاکی و تذهیب در پایه تقویم رومیزی است. سعی کنید از تصاویر تبلیغاتی جذاب و با کیفیت استفاده کنید: وجود تصاویر با کیفیت در صفحات تقویم رومیزی ، کیفیت کار ارائه شده توسط برند شما را نشان می دهد.

این مشاوره فوق العاده کاربردی و مناسب تجارت شماست. تقویم های رومیزی از نظر شکل و کاربرد بسیار منحصر به فرد هستند به گونه ای که تعداد کمی از میزها هستند که هیچ یک از آنها را نپذیرند. شما می توانید او را به عنوان نماینده کوچک خود در میز تمام مشتریان حساب کنید. به همین دلیل توجه به اندازه آن که باید روی میز قرار گیرد یا میزان فضای کافی برای قرار دادن دفترچه یادداشت افراد روی آن مهم است. شما می توانید تقویم رومیزی را در فتوشاپ برای ارائه یک محصول تبلیغاتی یا ارائه خدمات تجاری خود طراحی کنید. تقویم های رومیزی نیز به صورت یک تقویم سفارشی یا خاص چاپ می شوند. با توجه به طیف گسترده ای از روش های چاپ برای تقویم های رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم رومیزی پیچیده مانند اندازه ، مواد ، صحافی ها و خدمات مختلف چاپ پس از چاپ که می تواند برای این محصول در نظر گرفته شود ، ما یک دسک تاپ جامع تهیه می کنیم قیمت تقویم این امکان وجود ندارد و برای محاسبه قیمت یک تقویم دسک تاپ دقیق جزئیات لازم است. برای پرسیدن قیمت تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی اداری / تقویم دسکتاپ پیچیده ، فقط با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر پایه تقویم از نوع گالینگور باشد ، با وجود تنوع زیاد ، همه روش های قرار دادن آرم روی گالینگور (مانند تذهیب ، مهر زنی نقره ای ، چاپ صفحه ابریشم ، حرارت ، صفحه فلزی ، صفحه چند لایه و غیره). در تولید این محصول جایگاه ویژه ای در بین سایر محصولات تبلیغاتی در مشاغل مختلف دارد کیفیت صحافی و صحافی: اگر تمام مراحل فوق به درستی و با بالاترین کیفیت انجام شود ، مرحله صحافی و صحافی به درستی انجام نمی شود ، در پایان تقویم رومیزی شما ارزش آن را نخواهد داشت. و تمام هزینه های شما هدر می رود ، زیرا این مرحله صحافی و صحافی است که مقاومت و پایداری تقویم رومیزی را تعیین می کند ، اما ما قصد داریم تعداد زیادی تقویم را برای مشتریان شما چاپ کنیم.

همچنین ، چندین صفحه در تقویم رومیزی ویژه / تقویم رومیزی تبلیغاتی / تقویم رومیزی دفتر / تقویم رومیزی پیچیده کاملاً به تبلیغات شرکت سفارش دهنده. تمام صفحات تقویم رومیزی باید هوشمندانه و خلاقانه طراحی شده باشند تا برند شما را به روشنی مشخص کنند. از آنجا که کلیه نمونه های تقویم معمولاً عملکرد و پیش بینی یکسانی دارند ، کیفیت طرح کیفیت تقویم را تعیین می کند. به یاد داشته باشید افرادی که از تقویم رومیزی استفاده می کنند هر روز به آن نگاه می کنند و به راحتی متوجه کاستی های آن می شوند و تمام این کاستی ها را به برند شما نسبت می دهند. این تقویم ها در هر دو طرف چاپ شده و به مدت یک ماه در هر دو طرف تقویم نمایش داده می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین احمدی

توجه به برخی از عوامل هنگام خرید و سفارش آن بسیار مهم است. این آموزش برای کسانی که به زمینه گرافیک و طراحی علاقه مند هستند بسیار مفید است و می تواند نکات زیادی را به این گروه آموزش دهد. شما می توانید در هر فصل 12 برگ از این تقویم را طراحی کنید و به یاد داشته باشید که رنگ ها با توجه به رنگ فصل و هماهنگی رنگ تعیین می شوند. برخی از محصولات نیز بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی و ساخته می شوند. بهترین هدیه سال نو برای کارمندان شما که علاوه بر زیبایی و استفاده زیاد با چاپ آرم و استفاده از رنگ سازمانی شما در مارک تجاری و بازاریابی محصول یا سازمان شما ابزاری بسیار م effectiveثر و کارآمد است. تقویم رومیزی طبیعی: شرکت تبلیغات گستران پایتخت به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، هر ساله نمونه تقویم رومیزی را با تصاویر ایرانی از طبیعت ارائه می دهد. امسال مدل تقویم رومیزی طبیعت در قالب 12 برگ آماده فروش است ( 24 صفحه) از تصاویر طبیعی زیبا. بودن.

اعتماد سازی: هنگام فروش یک کالا یا ارائه خدمات ، فروشنده یا مدیر باید تا آنجا که ممکن است در جذب مشتری و اعتماد سازی به او تمرکز کند. استفاده از بهترین مواد ، همراه با تبلیغات برجسته و طراحی های خیره کننده ، توجه بازارهای داخلی و خارجی رقابتی را به خود جلب می کند. در حال حاضر ، تقویم یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی رسمی Gifto Group است که گروه طراحی Gifto برای جلب توجه بیشتر مخاطبان و مشتریان به روش های خلاقانه ، آن را در قالب تقویم رومیزی طراحی و تولید کرده است. شاید این ایده که شما می توانید هر ماه با سفارش تقویم رومیزی یا اختصاص دادن عکس های ویژه از عزیزانتان ، سفارش بسیاری از افراد را به سمت برند شما جلب کند که چقدر زیبا و عالی خواهد بود.

چاپ پایه تقویم رومیزی معمولاً در 12 یا 13 و 15 برگ به عنوان پیشخوان ماهانه یا 48 تا 50 برگ به عنوان شمارنده هفتگی چاپ و تولید می شود. به دلیل استفاده از کاغذهای براق کمتر و همچنین چاپ صفحات ، قیمت تقویم رومیزی ماه مناسب تر است. زیرا در بیشتر دفاتر و شرکت ها یافتن تقویم رومیزی تبلیغاتی روی میز کمتر اتفاق می افتد. آنها اغلب قبل از سال جدید هدایای تبلیغاتی ارائه می دهند. تذهیب پس از ساخت الگو بر روی دستگاه تذهیب چاپ می شود که اغلب توسط آرم و آدرس مشتری تولید می شود. همچنین از خدمات اضافی مانند UV محلی ، تذهیب و جعل نقره. در این صفحه معمولاً می توانید از مهر زنی ، چاپ روی صفحه روی کاغذ ، مهر نقره یا مهر زر استفاده کنید.

کاغذ براق با وزن های مختلف یا کاغذ فانتزی معمولاً هنگام چاپ تقویم رومیزی پایه استفاده می شود. در این آموزش ، هنگامی که با قرار دادن صحیح عناصر مختلف تقویم و طراحی آن با حالت های مختلف رنگ در طراحی و ایجاد سند اصلی آشنا شدید ، این تقویم در نهایت به یک موچاپ سه بعدی تبدیل می شود. تقویم رومیزی بر اساس سال 1400 با طراحی های متنوع مناسب برای تنظیم جدول و بررسی تاریخ است. با نزدیک شدن به سال جدید ، دلایل مهم بسیاری برای سفارش تقویم رومیزی 1400 وجود دارد. نیاز به استفاده از یک تقویم زیبا و با کیفیت بالا با آرم خود ضروری است تا آن را به بخشی جدایی ناپذیر از هر جدول تبدیل کنید. آنها نوعی محصول هستند که با اقدامات هوشمندانه طراحی و به بازار عرضه می شوند.

یا سفارش طراحی تقویم را ثبت کنید. برای تنظیم متن در پایین تقویم ، می توانید از لایه هوشمند "Mokap Frader" مشابه لایه قبلی استفاده کنید و متن یا عکس را به آن اضافه کنید و ذخیره کنید. هنگام سفارش آنلاین می توانید به راحتی از مشاوران متخصص ما در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت کرده و پس از بررسی انواع محصولات ارائه شده و دریافت دستورالعمل های لازم ، سفارش خرید تقویم رومیزی را ثبت کنید. پس از بررسی های لازم می توانید اقدامات لازم را برای یک خرید بی نظیر و هوشمند انجام دهید. اگر می خواهید محصولی با عملکردهای ذکر شده خریداری کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تقویم رومیزی 1400 را سفارش دهید. ابتدا به نمونه های کلی تقویم رومیزی تولید شده در اینجا نگاه کنید و سپس برای اطلاعات بیشتر یا سوالات با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید. به قیمت

علاوه بر تقویم رومیزی ، می توانید تقویم های فصلی 4 صفحه ای را با یک نگهدارنده کلیپ چاپ کنید ، همه تقویم های دیواری را به طور انحصاری چاپ کنید و اگر زمان قالب بندی تیم ما از 8 تا 12 ظهر همان روز است ، یک روز ارسال کنید. همه چاپ و کارهای بسته بندی در همان روز تا ساعت 8 بعدازظهر آماده و برای حمل آماده می شوند. فکر می کنید چند بار در طول روز تاریخ روز را می دانید؟ پاسخ همه سوالات به تقویم برمی گردد ، تقویم یکی است n از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی که همه در طول روز به آن نیاز دارند. مانند تقویم دیواری ، تقویم رومیزی نیز می تواند حس شخصی سازی را به ترکیب دکوراسیون اضافه کند.

این تقویم ها با نگهدارنده اتوماتیک ، پایه موبایل در حالت افقی و عمودی ، یادداشت های یادداشت برداری و ساختار محکم و همچنین امکان شخصی سازی ، یک تقویم با دوام و کاربردی برای سازمان یا شرکت شما خواهند بود. با یادداشت برداری همه کارها را به موقع انجام دهید. برچسب زدن ، یادداشت برداری و قرار دادن عکس ایده آل هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند و هنوز هم بسیاری از این نوع تقویم ها را دوست دارند. تقویم رومیزی منبع وقایع یک سال است ، اما تنها وظیفه تقویم نیست ، بلکه می تواند با چاپ برند و ارائه محصول یا خدمات شما به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

یک تقویم رومیزی چاپ کنید که اطلاعات کاملی در مورد این رویداد فراهم کند وقایع و رویدادهای فرهنگی ، اجتماعی ، تاریخی و مذهبی سال نیز می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده شود. با کمک این تقویم ها می توان به کودکان ، روزها ، ماه ها و رویدادها آموزش داد. تقویم رومیزی در طول سال به طور مداوم روی میز کار در دفتر یا خانه کارمندان یا همکاران شما قرار خواهد گرفت ، استفاده مداوم از تقویم و مراجعه مکرر به آن ، این دستگاه کوچک را به عنصری موثر و مهم برای مارک کالا یا شرکت شما تبدیل کرده است .

برنامه ها ، قرارها ، برخی از تاریخ ها و سالگردهای مهم را مدیریت کنید. اولین مسئله طراحی و پیروی از نکات استاندارد چاپ تقویم رومیزی است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از این محصولات در هر مکان استفاده کرد. نکاتی برای طراحی تقویم رومیزی وجود دارد که برخی از آنها در این مقاله آموزشی آورده شده است. هر یک از دروس این درس شامل طراحی یک محصول تبلیغاتی است. بنابراین ، دروس دوم تا هشتم این آموزش ، نحوه طراحی محصولات زیر را آموزش می دهد. اکنون با این شرایط نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط یک تقویم رومیزی خام بخرید و آن را هدیه دهید ، این تقویم دسک تاپ نمایندگی شما خواهد بود. تا مردم را با زمینه کاری شما بیشتر آشنا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسین احمدی

تقویم رومیزی انواع دیگری نیز دارد که روزمره است. در یک محیط صنعتی که تقویم ها به ضربه و مقاومت شیمیایی بالایی نیاز دارند ، از این نوع تقویم ها به طور گسترده ای استفاده می شود. این تقویم ها معمولاً خاص نیستند و به صورت آماده چاپ می شوند ، فقط برای کسانی که به تقویم خام و زیبا نیاز دارند. استفاده از Plex در تقویم های رومیزی علاوه بر زیبایی بصری ، مقاومت بالایی در تقویم ها ایجاد کرده است. ترکیب چوب و پلکسی علاوه بر زیبایی ، ثبات مضاعفی را در تقویم ایجاد می کند. شما می توانید مواد تقویم رومیزی را منحصراً با سلیقه خودتان ترکیب کنید.

آتلیه طراحی سالنامه Gamut آماده ارائه بهترین ایده های طراحی تقویم رومیزی برای شما عزیزان است. به طور کلی ، قطعات استاندارد تقویم رومیزی با توجه به اندازه کاغذ استاندارد تعیین می شود تا کمترین میزان ضایعات کاغذ را داشته باشد. قیمت این تقویم ها با توجه به تیراژ ، نوع چاپ و قیمت روز کاغذ و مواد آن محاسبه می شود. با توجه به افزایش قیمت کاغذ و قیمت بی سابقه مقوا و کاغذ ، ما تمام تلاش خود را کردیم تا سعی کنیم بهترین قیمت را برای تقویم رومیزی 1400 خود با کمترین حاشیه سود ممکن و بالاترین کیفیت انتخاب کنیم. تفاوت در کوچکترین اجزا و نوع خاص چوب باعث شده است که این محصول توسط مشتریان به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی انتخاب شود.

با "طرح عکس" 1 تا 3 عکس با طرح های مختلف می تواند انتخاب شود. بسته به نوع تقویم ، نوع برگه ها و نوع طراحی تقویم ، اندازه ها نیز تغییر می کنند و الگوی ثابت ندارند. نوع دیگر تقویم رومیزی 7 برگ است. این مدل تقویم رومیزی (نمونه کارها) ، همانطور که از نامش پیداست ، دارای 7 برگ تقویم است. این مدل تقویم رومیزی گزینه خوبی برای مدیران و مشتریانی است که هدیه ویژه می خواهند. معمولاً اندازه و اندازه تقویم به سازنده بستگی دارد ، اما هنگام طراحی تقویم رومیزی (مقالات مرتبط) تقویم باید با شماره های شمسی ، قمری و میلادی خوانا باشد و تعطیلات و مناسبت ها در گوشه تقویم مشخص شود. و این یکی از تقویم های کوچک و 12 برگ از این مجموعه است.

3. قیمت آن با توجه به تعداد ورق ها ، تعداد دقیقه چاپ لیزری تقویم و مدل اصلی مورد استفاده در ساختار آن و اندازه اصلی محصول تعیین می شود. با ارائه این مدل تقویم رومیزی به مشتریان ، برنامه های تقویم رومیزی (مقالات مرتبط) را اضافه می کنید. تقویم رومیزی کلاسیک با یادداشت ها دارای 12 برگ و 24 صفحه است. تقویم رومیزی کلاسیک ، یک دفترچه دارای سه پایه مشترک است ، تقویم رومیزی کلاسیک ، یک دفترچه دارای پایه تخته ، تقویم رومیزی برای یادداشت های دارای پایه کاردستی و تقویم رومیزی کلاسیک ، یادداشتی با پایه سلفون سخت است. در بیشتر موارد ، از پوشش سخت یا پوشش چاپی شیشه و سلفون (اصطلاحاً پایه سلفون) استفاده می شود. طراحی تقویم رومیزی (نمونه کارها) یکی از رایج ترین و موثرترین ابزارهای تبلیغاتی است که هر ساله توسط شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک طراحی و تولید می شود و عموم مردم در طول سال با آن در ارتباط هستند.

بنابراین ، آنها در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب هستند. استفاده از این محصول در بسیاری از موارد برای هدایای تبلیغاتی خواهد بود. مجتمع چاپ و تبلیغات Pan Advertising به عنوان تأمین کننده تقویم رومیزی تبلیغاتی ، آن را در انواع تقویم رومیزی چرمی ، تقویم رومیزی سلفون ، تقویم رومیزی با جلد گالینگور و تقویم رومیزی چوبی ارائه می دهد که به دلیل هزینه پایین بسیار کارآمد است و قابل استفاده است مفید روزانه از تقویم رومیزی تبلیغاتی برای نوشتن اطلاعات استفاده می کند و اگر به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان ارائه شود ، مارک حک شده روی تقویم رومیزی تبلیغاتی در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند. مهمترین قسمت تقویم رومیزی را می توان توانایی چاپ تبلیغات و آرم ها در هر صفحه دانست تا نام تجاری شرکت یا تجارت شما به مدت یک سال به طور مداوم مشتری را پیش ببرد.

مهمترین قسمت تبلیغات و محصول همیشه طراحی آن است. تقویم رومیزی نفیس تقویمی است که سبک و طراحی خاصی دارد. به دلیل محبوبیت زیاد مشتریان ، چاپگران هر ساله نمونه تقویم رومیزی (نمونه کارها) را با تصاویری از طبیعت ایرانی منتشر می کنند. این تقویم ها در اندازه ها و اندازه های مختلف برای فضاهای مختلف طراحی و چاپ می شوند. می توانید طرح و آرم خود را در همه صفحات تقویم کار اداری به صورت تک رنگ یا رنگ چاپ کنید. همچنین ، برای استفاده در سالهای بعد ، قاب پلکسی گلاس فقط با تهیه صفحات داخلی تقویم قابل استفاده مجدد است.

تقویم های میز اداری معمولاً به صورت تقویم روزانه و در اندازه های کوچک روی یک پایه چوبی ، یک پایه پلاستیکی و یک پایه فلزی مهر می شوند. چاپ را فراموش نکنید تقویم دفتر ویژه پدر برای میز کار با طرح ، اندازه و تعداد روز مورد علاقه شما. تقویم میز کار (نمونه کارها) که معمولاً روی هر میز قرار می گیرد ، در مدل های مختلفی قابل تولید است. مانند مدل تقویم رومیزی کلاسیک برای لپ تاپ ، این تقویم نیز بسیار مفید است زیرا دارای صفحات یادداشت است. این تقویم رومیزی با 12 صفحه تصاویر زیبا و طرح های کلاسیک و پیچیده چاپ شده است که به دلیل قیمت ارزان طرفداران زیادی را به خود جلب می کند. اکثر این مقوا ها دارای بافت و طرح زیبایی هستند و یک تقویم رومیزی می سازند.

رنگ بدنه شفاف پلکسی گلاس با پس زمینه متفاوت ، زیبایی و کنتراست تصاویر را دو چندان می کند. امسال به دلیل رکود در بازار ایران و گران شدن ارز ، باید بتوانید بهترین هزینه را برای پرداخت تقویم رومیزی (نمونه کارها) بدست آورید. یعنی اگر می خواهید X تومان برای چاپ تقویم بپردازید ، در کوتاه مدت و بلند مدت حداقل بازده X ضرب در 10 می شود. هرچه برش پیچیده تر و دشوارتر باشد ، هزینه چاپ آن تقویم یا حتی برخی بیشتر می شود از طرح ها ممکن است عملی نباشد. استفاده می شود. مسئله ای که در طراحی این تقویم های رومیزی بسیار مهم است ، برش دقیق و حرفه ای این مدل از تقویم ها است. مارک ها ، شرکت ها و سازمان ها نیز از این مدل تقویم رومیزی برای ارائه و جلب بهتر مخاطب استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد